Alla inlägg under januari 2007

Av polplet - 31 januari 2007 22:24

this it shte shit. hörde pontus & amerikanerna. på radion här omdagen. jag br leta upp min första skiva någon stans. rakt igenom nostalgi. rätt mysigt faktiskt. dock har inte mina medarbetare uppskattat min sång. men det var kul. jag har kommit på att jag gillar oliver. det är gott. och man kan ha det till det mesta. lite av en peroid antar jag. borde igentligen sova nu.. kan du på minna mig varför jag inte ksulle lyssna på markus? i do not remember.. pompidom.. honestly!och ja det är synd om mig. jag har en förkylning heta DUGA!mayour.missim.love.gros bisous.

Av polplet - 30 januari 2007 21:56

can u creat a heart faliure. some great angst. so this is life...im starting to get the hang of it. missim.gros bisous.

Av polplet - 29 januari 2007 21:04

okej. vad är det med norrbotten? kan du ta å förklara detta för mig. suttit och lyssnat lite på massa shyysta band.. 4 av fem kommm i från norrbotten.. e detta detta nya trenden? i wonder?gros bisous.

Av polplet - 29 januari 2007 17:42

jag e lite själv ömkande idag.. har förkyld hals.. och e trött . hade en lite grinig co worker idag. hon har bara viljat vara på de andra cafeet i med den tjejer som flörtar med henne. jävligt kul dock:)skulle va kul om hon hittade en tjej snart:D hon e värd det! men ändå det är mest synd om mig.. för jag e förkyld.och jag hittade en jacka idag. men vågade inte köpa den eftersom att jag inte hittat inkasso lappen i lägenheten.. lisom ör tänka på mina räkningar före jag shoppar loss..man måste tänka lite på ekonomin.men det är mest synd om mig.. för jag e förkyld och har tagit mitt huvud till sans. inget shopping på ett tag. gros bisous.

Av polplet - 28 januari 2007 21:27

hmm ja då sitter jag här igen. i min lägenhet. det måste vara något fel. det kan liksom inte ha med min kropp å göra. vilket ojag ofta får det till å vara. men jag tror att det har med det där hålet å göra. du vet de dära stora svarta inom mig. att jag har en intimitets vägg. det är liksom irriterande. vill hitta någon utanför mitt. mina vänner någon utan för allt som inte kan åter kopplas liksom. jag gör bort mig hela dagarna. aldrig varit något problem. men när det väl kommer till kritan så är det där endå. jag skall se detta som ett steg på vägen. det värsta var nog ändå när jag stod idag å skulle köpa mig en tidning på pressbyrån.. underhållning på vägen till jobbet.. och jo ja så ser jag aftonbladets och gts pressblad. det var bara en sak som kom upp i mitt huvud. DU....kan ju vara ett tecken. men vad fan vet jag . det hade varit så enkelt om det utspelade sig här.men gillar ditt tänk. du har samma ord följd som jag. saknar dig. och jag hoppar inerligt att du inte läser detta. cause its obbsesive. and thats not me.mitt hjärta är väldigt tungt nu.love.gros bisous.

Av polplet - 27 januari 2007 03:14

just kommit hem....varit på boulevard. Ingwt att rekomendera sådära. inget specielt. firade pinglans 20 års dag. lite sent men ändå tidigt. u know:Dim tired. talked about it todau whit shara. she thinks i sould stop saving gold. not in ´those thermes,.. but u know...had a great time today.. och anstränger mif själv för att lyckas stava rätt. möjligheten att jag bryr mig mer nu en vad jag vanligt vis gör är väldigt säkert. pomi dom.. mina linser skavar.. skall ta ut dem typ nu.. missim.moi.gros bisous.

Av polplet - 25 januari 2007 22:58

japp idag är det torsdag. och jag har varit i stallet å kollat in lil sisn när hon ridit. en ung talang de må jag säga!ikm a bit tired of work. MAJORLY is the right answere, but hey wtf fuck. but on that pretty smile of yours. ived got to stop this obessive part part of me. jag älksar scrubs. jag tror jag dör. en serie jag bara måte köpa. det är sjukt underbart. missim.jag blir galen.. kanske kommer kunna beställa mina skivor snart:P YEAH!jag var väldigt rolig innan idag. men glömde av det roliga så det kom inte med här.. synd för jag har major skills on humor:Dpompidom.363.silence strikes. gros bisous.

Av polplet - 24 januari 2007 22:16

tur det att det är löning i morgon.. gros bisous.

Ovido - Quiz & Flashcards