Alla inlägg under augusti 2009

Av polplet - 30 augusti 2009 18:49

in listening to som great piano music.. been doing it all day.

debussy . mozart, beethoven.. little bit och krebs an chopin.

but most of the time im listenin to my new found favorit yiruma.

'im not going t tell u where i found him.. cause then u will fint me cheeeesy!


but i like him.. hes our time.ours


well listen and enyoj..




Av polplet - 30 augusti 2009 10:39

i so am.. we where at my one yesterday.


and i might even be horsebackriding next week aswell..


Av polplet - 28 augusti 2009 23:15

 så här är det.

 jag måste vila. jag måste vila som i vila vila!

yeah i know.. jag ahr itnte varit den mest sociala människan i världen.

 den senaste tiden

 men im working on it..  jag läser mycket sover lite jobbar lite mer.

ash!

 det är inte illa. jag var hos mamma igår.. det var mysigt.. hon kom och hämtade mig efter jobbet igår.. säga vad man säga vill men mamma finns alltid där för mig. ch jag ber inte om saker. jag bad inte om henne igår. hon bara kom. utan padon utan något.. var hon bara där. ibland behöver jag prata oxå tydligen...

  i allfall.. det är middag med jobbet i mrogon det blir nog neat met

 och jags kall på dnelilla markanden som skallv ara på södralarm gatan/magasinsgatan.. inet en anning om vad det innebär.. men det betyder inte att jag inte vill gå dit..

 jag skal även gå i lite secondhand shopps och hitta den perfekta väskan:)



iaf.. lyssanr så klart på band of horses, fibes Oh fibes. och mår allmänt bra med de tonerna i öronen.. ace!! längtar till nästa vecka på 1987 släppts! YEAH!


iaf.. pratade men den där vännen idag..  jag känner att en dag om det faller sig in at i båda är singlar( mestadelen att han är singel) såskommer jag nog falla dit.. mestadelen att vi kanske kommer i samma rytm.. vi har liksom varit lite of.. de senaste.. iaf.. vi pratade idag.. inser att den  är fan grymt bra.. jag borde hänga mer med han.. och han bryr sig lite sådär som jag bryr mig om han .. fast inte så mycket.. skall nog hyra en film eller någe..:)



nu skal jag lyssna på lite music och läsa bok!.. k



OvO! love.








( jag skriver på ett lite dålgit tangentbord.. därfär försvinner vissa bokstäver ibladn. ORKA ändra det nu.. puss!

Av polplet - 25 augusti 2009 22:09

 IL BE BULLET PROFF!


ja du  som vet.. im so gonna be!


 har haft en sömnadsdag.. jag har inte riktigt tålamodet att  sy alltid.

 men tycker att det blev fint!



 nu tittar jag på film.. med densel washinton och colin farrel.

den som kan räkna ut vilken film det är ja. jag tittar på den..


men jag skall drömma om colin i natt..



OvO!

Av polplet - 23 augusti 2009 22:27

 how hard can it be.


this week i will try to make it go ass fast ass possible!


 LÄSA  LÄSA LÄSA LÄSA!



puss  och jag skall försöka växa upp!

Av polplet - 21 augusti 2009 00:55

detta har intreääfat innan

 jag ser dem live och jag känner den connection jag hade innan till dem.

de första dagarna jag lyssade på dem

 säger bara im yours!

Av polplet - 18 augusti 2009 21:29

nej det är så sant. det är för sött och för mumsigt att sluta titta på.

eller lyssna på för den delen.. jag  kan inte sluta lyssa!

 jag älskade dem innan. och ja i min egenlilla värld inte yttrykt det.


 njut mina kära detta är videon som rullar städingt hemma i perssonskans vackra hem! man kan inte få nog!

Av polplet - 17 augusti 2009 14:23

 JAG SÄGER BARA TACKTACK..!


 det har varit en musik helg.

man får en nytändning  på den musik man älskar.


 det var en del magiska moments,.

BAND OF HORSES  vad skall man säga. vackert! kan inte välja låt det var så FINT!

bassment jaxx.. alla dansar och dansa är galet bäst.

robyn-... klart alltid trevlig och hon är energi.

Glasvegas.. ja de är ett band med mega tryck.. att alla sjunger med är bara att plus.. galsvegas glasvegas.  go känsla!

wolfmother. det var shyyst..  kan inte säga så mkt.. dom är hjärtan.

BON IVER.. ahh.. boniver bon iver.. så fina!

Florence and the machine.. gahh.. dogs days.. de fuckat bra!MUSIK!

Anthony, Göteborgs symfoni orkester.. mannen har synnerligen  ett sinne för musik. det är rätt läkert när en helt publik på närmare 20 000 .. bara står och lyssnar och gapar med häpna munnar.




 more to come! love.

Ovido - Quiz & Flashcards