Alla inlägg under juli 2007

Av polplet - 28 juli 2007 07:02

mums .. skall iväg nu.

skulle egentligen packat en låda till.

men ibland hinner man inte..

dock han jag sminka mig. äta .blåsa året. strirra lite i spegeln. väja en najs out fit. välja örhängen....



allt har med prioriet å göra har jag hört?



jaja

mums på er.

Av polplet - 27 juli 2007 10:25

bortom rosa portar?!



ja .. ähh fuck it!

Av polplet - 26 juli 2007 22:08

In faith, I do not love thee with mine eyes,

For they in thee a thousand errors note;

But 'tis my heart that loves what they despise,

Who in despite of view is pleased to dote;

Nor are mine ears with thy tongue's tune delighted,

Nor tender feeling, to base touches prone,

Nor taste, nor smell, desire to be invited

To any sensual feast* with thee alone*:

But my five wits* nor my five senses can

Dissuade one foolish heart from serving thee,

Who leaves unsway'd the likeness of a man*,

Thy proud hearts slave and vassal wretch to be:

Only my plague thus far I count my gain,

That she that makes me sin awards me pain.

Av polplet - 26 juli 2007 21:57

mums mucho stressad!

det är sjukt stressande!..

mums!


jag borde just ha gjort en massa.


massa massa..



aahh.. skall sova nu istället för att titta på tio orsakar att  hata dig.



ahh mums mums!




Av polplet - 25 juli 2007 15:23

shall we not misstrust for a second.

fly above and save the love .

I shall not be frightend.

Av polplet - 25 juli 2007 13:15

ja gör en del som jag skall göra.. men jag vet inte riktigt var och i vilka ändar jag skall dra. i hela lägenheten är upp och ned vänd. och jag förösker packa lådorna inte allt för tunga.. men det går ju sådär bra. förlåt.

men hey. det kommer sluta med att jag bara blandar alla mina kläder i en enda hög och slänger dem i ikea påsar. dock hade jag tänkt att flytta min garderob i påsar.. men organiserat. och det är det inte nu. skulle behövt tvättat igentligen. men när? ahh. sköljer upp mina jobb tröjor just nu.. det är så där effektivt. men hey. de blir renare iallafall.

 de börjar nog tapetera på fredag.  spännande.. skal man lägga en tanke till den fina kristallkronan sis har sett.. SÅ himla fin. dock rött å rosa sov alkov? hmm. eller byta tapet i hallen till den blåa färgen å köra på att hänga den där? hmm.. jag e rädd för att min slit har blivit platt. och jag funderar till och med på att inskaffa trä möbler i hallen? ahh. vart e detta på väg.. behöver jag den lilla kryddan i hallen?

e ju ljust över allt annas i lägenheten.. hmm.. hard hard. jag vill inte ha en avarage appartment? gosh..


skall sätta på en ny skiva.. och fundera vidare på färger.. men framförallt. PACKA:.



mums mums!

Av polplet - 24 juli 2007 12:52

ja men visst..


för attjag försöker få saker gjort.. dock så har jag lunch nu.. måste äta ju.

har varit å droppat av lite saker till sis. så det är najs. å la en lägenhets beskrivningn där i med. så hon kan se.. mys mys!


kom just på att jag har en röd byrå.. som skall passa in i min lägenhet.. hur?

bakom min vita skärmvägg? kanske kan byta ut knopparna mmot kristaller?

eller mja plast kristaller?


har massa massa saker å packa.. detta tar verkligen tid.. mums på er..

skriver mer ikväll.. mums mums!

Ovido - Quiz & Flashcards