Alla inlägg under september 2007

Av polplet - 14 september 2007 23:41


the expectansy of love is the value of life.


dispose youself whithout affection.

Av polplet - 12 september 2007 22:04


Av polplet - 9 september 2007 10:24

at i mit thuvud låter det bra.. och hey.

jag tror kanske att du är mer beroende av än vad jag tror.

om du inte bara var så envis.. eller är det jag som är envis..



och btw.. jag har fått svar nu.. jag behöver inte tänka.

jag vet. jag har liksom fått fram min profil....



jag mår riktigt bra . nästa vecka börjar jag igen.



bisous.

Av polplet - 9 september 2007 09:31

äh hemma hos mamma.

systrarna.. ligger och sover.(lägg märke till plural)

mamma är på väg till en golf runda.

¨

och jag kan verkligen uinte sova.

mitt finger läker jätte fint.



vi har varit på lager jag hittade typ nothing.

men  mina sises found loads of things.

det var ju olite därför vi åkte dit.

när  sises kille kommer över skall vi åka dit igen.. .

så skall han få shoppa. han var måttligt road över att han inte shoppat så mkt. dock hade han fixat en festival tshirts till sis. in the right size.

impressive ha.


vi har sjungit singstar i mängder.. och det kommer lätt tillkomma fler skivor.

jag säger då de. det är löjligt roligt. mamma skall visst köpa dans plattan med:)


 jaja.. skal till pappa en stund idag.. om vi har tur grillat??

 skall snart gå ut och titta på fiskmås ungarna på balkgongen.

de har just börjat lära si å flyga.. bara en som inte vågar just nu..

så det skall jag ut å äta min fruskost till..


massa mumma !!

Av polplet - 1 september 2007 02:28

jag gick just från bussen

innan jag träffat vänner, med des trevliga tillbehör.


men doften när jag gick av bussen var ljuvlig..

det är det bästa med olika årstider är  DOFTERNA.

de är alldeles underbara.övergångarna doftskivften. 


som vår, som höst. som en bal på slottet.



vill även påpeka mitt fuckade finger har fort farande ont.

och ja jo. det kommer lösa sig. är dock rädd just nu att kompressen fastnat i såret.

fuckit.. får fell gå igenom samma vatten prosidur i morgon med.

mumma! a dizzy moment in the morning. tur att min soffa är ljuvlig. med kuddar  å filtar.


 annars älskar jag sådnana situationer som jag utsattes för idag.

bring it on!  more there marrier! 

Ovido - Quiz & Flashcards