Alla inlägg under juli 2008

Av polplet - 21 juli 2008 22:44

det har lätt varit en riktig grymme helg..

allt som försegott har slutat väl och gott..

det gillar jag.


det har hänt massor med roliga saker i helgen.

vissa saker om man kan nämna och vissa saker som skan begå onämnda.

men en då. det har varit en toppen helg..

 ville mest bara tacka för alla fina dans turer jag var med om i helgen..

och ja andy var nog den grymaste dans parnern..  det viktigaste vad att han gav allt, och att han hade kul!

 Helt klart fyra av fem toasters!

  

 tack tack till er !


and tonight u are mine!



 over and putt!

Av polplet - 17 juli 2008 23:16

 precis och jag har inte velat skriva av den enkla anledning att jag inte vet hur jag skall bekriva det. det finns inte ord. detta är bandet man växte upp med. bandet som härstammar från det man verkligen verkligen står musik mässigt för och älskar. hur skall man kunna beskriva känslan att höra everlong?


 eller känna hur kroppen bara rör sig och sjunger med! det är foo fighters.

det är fint och man kan inte ta det ifrån mig, lever fortfarande på känslan .. hero all my life everlong resovle deepest blues are black!


det går inte att beskriva. extas är inte ord nog. inga ord är nog!

Ovido - Quiz & Flashcards