Alla inlägg under mars 2009

Av polplet - 30 mars 2009 22:40

väldigt lång.. vill bara somna nu.. skall lyssna på lite musik och läsa ut min bok.

sedan somnar jag..


sov sött

Av polplet - 26 mars 2009 22:10

 jag måste på way out west. skall ansöka om ledighet i morgon.


Av polplet - 26 mars 2009 21:08

jag ber inte om ursäkt för mitt beteende.

för jag vet inte riktigt vad det är som försegår..

jag tänker inte ursäkta mig alls.

 för att det är inte som att jag gjort något fel.


 om det är så att jag gjort något fel.. säg det till mig så.. så kanske det kan diskuteras.. men just nu.. jag tänker inte be om ursäkt.


 



 dock ingen mening att sända sms till mig.. de verkar inte komma fram.



// från en melankolisk  och melodramatisk f// over and out

Av polplet - 17 mars 2009 23:45

tje new life.. so called.

 im workiing on it.. men har nu fattat att min syn på livet kanske syns igenom min hud? jag måste verkligen skärpa mig..


im dam goud sistah.. and im not going to be ashamed!. FACE!



japps livet rillar vidare.

det är finnt . skall ju snart till åre med.. all suuuite!

 vi lade upp lite planer idag. och bokade skipasset häromdagen.. neat!


 har haft en dunder mysig helg. ledig men ändå inte, jobbade på bäckebols personal fest  i lördags. slutade typ halv 2 och drog in till locus och dansade lite rumpa med de andra. jag kände mig så välkommen så att om jag suttit på en stol, ja då hade jag ramlat av den!


 något av det bästa vad ju bella bells som jag träffade på söndagen. mums på en så söt sockerbit!

 tog mig öven en sväng förbi manana på sönkväll.. för att dinera med jobbar sällskap! väldigt trevligt.


 lyssnar nu på fleet foxes.

 läjligt bra album. som bomull i mina öron.


föresten.. varför är jag en "Love Crush"- person.

 jag tycker någon är så snygg så kan jag inte sluta tänka på det.

tänker på det tills jag tröttnar.  och sedan kanske jag tänker även om jag trötttnat? thats just weird.  fast sedan så kommer våren och då tänker jag inte alls. dock så kommer sommaren och då blir jag alldeles koko! men en då.

whuts whit this tittar tills jag tröttnar grejen.oftast de jag tycker är fina är oftast tråkiga i slut ändan.. eller är det jag som bygger för mkt på detta och igentligen jag som är tråkig. jag vet inte.  sluta tänk och borde aggera.


 men det kommer dröja.. kanske borde tänka lite mer på att aggera så kanske jag tröttnar på det och aggerar?


 nu skall jag lyssna på White Winter Hymnal och sedan somna in .



pusseli puss!

Av polplet - 4 mars 2009 23:27

 yeah i do!


 and life goes on. var hos sis helgen som gått.

london är lika underbart som vanligt..

i found some hot stuff in camden town. of course!

 just the way i like it, me and sis stroaling around the blocks doing nothing.

and the weather was fine to, not nice enough for sunnies. but nice  enough for a barbeque. it was all tasty.



and i am going to inform you more about what i up to.

later on!



mucho love!




Ovido - Quiz & Flashcards