Alla inlägg under april 2008

Av polplet - 15 april 2008 01:03

she stole my babie name..



u bitch!



anyone who know anything.. lnows this..


just the power we nead..

ironiskt i situationen.. men håll dina vänner om ryggen!

Av polplet - 14 april 2008 23:14

indeed.. denna helgen har varit fart fylld.

vill tacka för en trvelig utekväll i fredag.. uppåt framåt fler gånger!


och min lördag var med sis .. jag bakade på morgonene.. k'ra fadern min(hearts) kom förbi me frugan sin. det var väldigt trevligt..  pappsen växer mer och mer det e är skönt att se.. kanske han kan orka ta sig ikragen och se att vi kommer vara ett fint stöd.. tror det är det alllt hänger på.


' me an lil sis gick sedan på bio.. det var mys vi såg 21. och så köpte vi kinderägg.  vilket förövrigt inte är så lätta att få tag i..

det är bara pokemon ägg och nån annan grej..

galet dåligt..



 söndagen spenderades med släkten..

 å lilla kunsin barnen..

de är alldeles underbara...  lil killen som får en att smälta

matade även august( mammas porslins gris, rums ren)

 han pussade även knodden..

helt underbar! men tossan växer till si.. det är underbart..

även kusinen som väntar barn.. lycka.. skall mysa och lukta..

det kommer så mkt små mys barn till släkten njuta..  medans man kan..

som alla vet.. det dröjer innan man är där..  iallafall.



det har varit en fin helg..

natten tills idag. har varit galet fin..

men det är vell så det skall vara när man drömmer. 

 e alldeles kärlekt krank..



har alldeles för mkt i baktanken just nu..

det kommer bli fart fyllt..

ge allt nu.. vad har jag att förlora?!


 han är ju trevlig i allafall...


skal kolla på två avsnitt av sex and the city till..

kärlek!im getting out in one part!some brolle.

Av polplet - 10 april 2008 23:03

Indeed idag e den dagen på året man man kallar för födelsedags dag.
drivit hårt på detta tema!
att först vakna på morgonen vid skönsång och frukost på säng.. och paketerna ä rju bara ett enormt plus..... underbart..

det har varit en riktigt kul dag.. speciellt när man blir överaskad med ballonger och sång när man kommer till jobbet.. väldigt uppskattat..
och en kollega som e galen och går upp mitt i natten för att baka kaka..
som jag måste säga var utsökt!


Så idag har jag roat mig att lägga till födesedags och födelsedag på allt jag gjort.. med tanke på dagen i alla ära!så som att åka födelsedags buss.. födelsedags promenera.. födelsedags redo.. osv.
det har varit lite av en grej..underhållande!

även fått fina bakade (födelsedags)muffins av mina duktiga prao..( nina å frida)

har även fotat en massa har haft kameran med..
städat och filmat lilla syster när hon red.. de thar varit en heldag..





vill även tacka för alla fina grattis hälsningar:)
hoppas ni alla haft en toppen fridas födelsedags dag!!!

over and out. kärlek.

Av polplet - 3 april 2008 21:56

verkligt trött.. mkt på jobbet som liter på kroppen..  dock så kommer det bli en trevlig helg.. och allt är som det skall vara.. det går igentligen bra nu



är helt inne på so u think i can dance..

 och denna låten är helt underbar..:)

 det räcker inte bara med att låten e shyyst som fan.. killen e galet bra med.. !


massa kärlek.


http://kanal5.se/web/guest/webbtv/k5videoplayer/single/20813/none/

Ovido - Quiz & Flashcards