Alla inlägg under juni 2008

Av polplet - 11 juni 2008 22:55

vad är det med en kille i läderjacka,(eller är der just läderjackan)

eller andra seriotyper..

killen med den akustiska gitarren,

den långa bredaxlade.

killen med massa snygga tatueringar.

den stora muskulösa killen.

den farliga typen..

eller den som är riktigt farlig.. skåningen, värmläningen, killen från norrland eller gotland..illa ute liverpool... dialektekter..



jag kan inte förstå detta..  orka orka..

sommaren är här..



 och min make jake väntar.. men min dave ses på lördag.

over and out !"

puss´s





Av polplet - 4 juni 2008 23:35

 iaf...


vsar på stinas student.. galet att den bruden blivit så stor.. kan inte fatta..

men men.. skall inte sitta här och mossa igen...

skall göra min resa nu.. känns som att jag tagit studenten.. NOT.

men en då det har varit mysigt att gå på studenter..

den roligaste var ju jelt klar mitt lilla kusinbarns.. alex..

han e ju för sötast!   Indeed the best of the andersson persson carlsson family!  thats what ived gotta say..  an that all incounts his sister to!!


 jag var ju även på en jobbar kompis student.. det var mys.. hon är bra hon!:D mycket lyckat flak där må jag säga. det största jag har sett:D det var ju det roligaste på min student.. å mitt flak va rinte en så stort.. så tänk va kul de hade:D mumms på det!


FÖR DE HAR TAGIT STUDENTEEEEETEN!  FYY FAN VA DE E BRA!


 iaf fick rida densie idag..

det gick sweeT man skulle kunna kräva galet mkt av en sådan häst.. hon skulle jah verkligen kunna ha i min trädgård.  det var en sådan där go kraft som jag hade innan.. man verkligen kände hur man hade henne under sig.. det kändes skönt att få känna den känslan innan jag slutar på riktigt för säsöngen:D  lägger in en ypperligt dålig bild på henne med för ett tag..


 även en annan flamma lägger jag in..

lite thirty seconds to mars..

det känns gott att lyssna på dem igen..

nice:D



 mucho love.. imorgon skall det badas med minpingla och jennis hund skall få följa med:D mumms over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards