Alla inlägg under januari 2009

Av polplet - 23 januari 2009 11:57

 kanske sa något i går som inte ha borde ha sagt.. men minns inte.. dåligt..


 lite små ångest.. men det kan ju ha missuppfattat det oxå.

 iaf det är vad jag kommer säga iaf.

Av polplet - 21 januari 2009 19:34

oh.. and apparently he needed an introduction. Gerard Butler.



 it listening to aint no sunshine- bill withers.

 det är gott.. tittar även på sex and the city.  so lovable.



har även haft google-sicknes idag.

har fin kammat delar av internet.

av absolut intetsägande och mindre tankvärdiga ämnen.

så som i klass med the kids fom disney klubben.


när jag väl var där kom en lite grupp kallad jonas brothers.

dock orkade jag bar lyssna på en hal låt.. är de verkligen bra?


iaf.. kunde bara jämnföra detta med hanson.

remember them.. mmbop!

percis.. de är en era som kommer att vara bortglömda snart.


jag är en riktigt solstråle:D



 har även tittat på en massa trailers och har en handfull av filmer jag vill se.


over and out..!

Av polplet - 19 januari 2009 22:55

cause he doesnt know anything.. an pisses me of..

back of, dont take my bands u can borrow them! just back of!


du är innanför min bubbla!! GRR.


skall lyssna på lite acdc insted and no norrbotten band på minst en månad!



might put on som bullet later on to! iyf!

Av polplet - 13 januari 2009 22:59


let me hold you for the last time

its the last chance to feal againg.

but you broke me .now i cant feal anything.

  



indeed my friend.. u can play on broken strings.

Av polplet - 13 januari 2009 00:14

precis..

om det vore så att du vill tolka detta som små kärlekt brev till dig.


så är de helt okej.. för det är precis vad de är!


mucho love!// f

Av polplet - 12 januari 2009 14:52

ja detta var ett hel tragiskt nöd rim. men hey.



jag är inne i en het romans med mina tvättmaskiner och arga grannar som tar MINA tvätt maskiner.. de förstår inte våran ömsesidiga relation alls!



 skall återgå till min  sortering.. listening to .. dim.  yeah! 

Av polplet - 11 januari 2009 23:30

idont know your sound.i dont know your smell.but hey lets face it. i miss you like hell.

Ovido - Quiz & Flashcards