Alla inlägg under augusti 2008

Av polplet - 10 augusti 2008 00:14

vissa människors dofter mina man på någe vis och njuter av..


och jag minns fortfarande hans doft.

Av polplet - 5 augusti 2008 00:22

it gives me a cold comfort.

Av polplet - 4 augusti 2008 16:31

Hey little girl is your daddy home
Did he go away and leave you all alone
I got a bad desire
Im on fire

Tell me now baby is he good to you
Can he do to you the things that I do
I can take you higher
Im on fire

Sometimes its like someone took a knife baby
Edgy and dull and cut a six-inch valley
Through the middle of my soul

At night I wake up with the sheets soaking wet
And a freight train running through the
Middle of my head
Only you can cool my desire
Im on fire




det är inte lätt när det är tuff.

och ibland ibland.. känner jag.

att för det lilla jag fick i fredags, var det värt det.

men det gör verkligen ont.

och det var länge sedan jag grät som jag just gjorde... utan alkohol.

och verkligen låta tårarna rinna och känna att jag kan leva.

inte skylla tårarna på något tv-program utan faktiskt känna.

 och jag bör vara älskad.

men just nu känner jag bara saknad av dig. pappa.



whit love. frida

Av polplet - 2 augusti 2008 15:43

 ja men visst.. kanske har fått skdedjur i lägenhete.. vilket suger fett!

 men jag vet inte vad det är fär några djur så jag har damsugit rent hela hallen så får vi hoppas att de in har lagt ägg någon annanstans..

iaf.. i sådan skall vi ringa svea..



 jobbigt.

skall hem till tina sedan å lyxa hon skall laga mat till mig.. och jag skall försöka bjuda på någon god drink.. feals gouud!
 

plus att jag har galet mycket känslor i mig nu.

det är skönt att känna igen. om någon undrade..

det skall bli spännande vart allt tar en..


sommaren har en viss tendens att sätta fart på tankeverksamheten.

liksom allt jag skall bgga måla om sätta upp hyllor.. jhur mkt känslor som helst! mumma!

  



OVER AND OUT.. MUCHO Love!

Ovido - Quiz & Flashcards