Alla inlägg under juni 2007

Av polplet - 27 juni 2007 21:53

och det är molnigt..

dock varit på ikea, mio och em möbler.

träffat pappa och marie på mio , med mamma.

men det är molnigt och regnigt ute idag.


får hoppas att det bara är vädret..

och att det snart försvinner..

för jag vet inte om jag klarar av mer regn och moln.


 jag vill ha sol. sol sol..

en sista minuten kommer det att bli..

ligga å sola sig najsigt gyllen brun på playa del sol.. mums..

Av polplet - 25 juni 2007 13:14

idag är det måndag.. sov till kanske tio.. satte på lite musik.

dansade runt lite i lägenheten.. tills jag konstaterade .. dax för frukost.


efter jag fått i mit lite näring.. så började jag att kolla av datorn.. kolla att ena lönen kommit in.. la undan hyran.. å dylikt..  mestadels bara för att strö tiden lite..

öppnat fönstret på toan å de i vardagsrummet.. drar gott genom lägenheten. 


har börjat med att städa toaletten.. kanske kan vara en  bra start att få ordning på allt .. efter det köket.. de lättaste tingen först.



skall iaf dra mig tillbaka.. btw jag har hittat min blommiga klänning..

så det är den jag bär nu när jag städar.. känner mig mycket sötare en vad jag skulle gjort i mina vanliga städ kläder." yes... considerably"


mucho love!

Av polplet - 24 juni 2007 18:47

igår .. midsommardagen.. så gjorde jag en härlig bakis dagen efter midsommardagen. självklart med den obligatoriska ångesten tryckandes i bakhuvudet, och de konstanta tunga trycket i kroppen.

dock så tog jag mig en bra dag. startade med att elin å ja hämtade min scarf i lindome.. där jag förövrigt spenderade min midsommar.

 efter det åkte jag åhämtade min trunk me massa grejer, inte ett unslättare en vad den var dagen innan.

och tog mig in till stan och bestämde mig för att ta erbujdandet jag fått tidigare på dagen. lite av en tjej middag hemma hos ulle.. det var mysigt.

 efter vi ätit skrattat å ätit lite av ulles mumsiga drottning paj.. så tog vi oss ut till martin.. han hade tydligen lite av grill fest.. eller iaf lite av ett tema.. träffade dem lite.. satt å snacka i en timma.. kul å träffa alla..

dock hemliga anledningen var vell. niclas.. å det var vell kanske allas anledning.. han å martin är hemma från aussie.:) eller oz.. your choise.. i prefer oz.. känns lite mer me.. eller e jag en aussie?

iaf sedan fick vi ta oss från landet.. å till tåget.. å mot hemmet.. en hel dag. och jag hade inte alls tid för att tycka att ångesten vad jobbig.. by the way jag å elin åt varsin halv hamburgare i lindome med.. så jag hade iaf lite bakis mat med i bilden.. fick ju dock vänta i    45 minuter i lindome på att bussen skulle komma.  så hey.. man kan ju inte säga att ämnet mat kom upp på kartan..



idag så har jag egentligen ett mål att städa hela min lägenhet..

dock startade dagen med att ikea väckte mig vid 10 tiden.. mums på det.

lyssnat på lite soundtrack dirty dancing.. makes me loads of comfy.

efter jag strosat å ätit lute frukost.. kollat läget lite granna.. konstaterat att det kommer ta sin tid att organisera alla lådorna..

så la jag mig i min säng.. och såg dirty dancin..

efter det såg jag JALLA JALLA:. den var kul.. inte sett den innan..  

sedan såg jag delar av risky buissned..( jag tror inte jag gillade de filmen.. skall ge den en till chans. och inte spola i den.. promise)

sedan satte jag på dirty dancing igen.. och efter ett tag låg jag bara å lyssnade på vad de sa.. kan ju hela filmen utan till nu.. så det var mys..

 gick upp och åt lite lunch.. ( mitt mat schema. måste vara lite duktig på min lediga tid.)

sedan fortsatte jag å lyssna på dirty dancing. och sommnade.. klockan kanske var.. hmm tre  fyra kanske.. somnade så gott..

och ja gick nu upp.. några timmar sedan. å det har varit skönt..


skall nu ge städningen ge ett ärligt försök.. och lyssna på soundtraket.. kanske allt går som en dans?



skriver mer i kväll..



mucho love!

Av polplet - 22 juni 2007 11:42

visst idag är det midsommar å det skall jag vara glad över.. mums..


men ush har sovit så dålit i natt..

ett stort moln i bröstet.. en sten är där inne och kan inte lista ut varför den är där.. den ligger å skaver.. "gick" å la mig vid halv 12.. gav upp insommnandet vid 2 tiden.. satte på dirty dancing., och tittade lite på den.

sommnadet kanske fynt fyra..

är så trätt.. har sovit alldeles för länge.. har just ättit en lite frukost sallad.

min mage säger.. jag hatar dig! FUCK..  jag är så jävla ynklig just nu.

men hey.. jag kan ju ta å göra som vissa andra..

 ( eller så biter man i hop:D)



skall skynda mi i väg till pinglan nu.. vi skall göra kransar på dricka vin i midsommar regnet.. känns mysigt.. indeed very cosy!


MUCHO LOVE ADORE!

Av polplet - 21 juni 2007 22:05

och vad skall man ha på sig? ha

 har inga trevliga toppar att ha på mig.. vilket super.. BIGTIME::

vet inte längre vilka byxor jag skall ha på mig...


känner inte för kjol.. jaja



skall vell åter gå till min garderob..



mums..

mucho love!

Av polplet - 19 juni 2007 09:32

ja jo igår komm det en kille på ringde på dörren..

" tror de har varit inbrott i ditt föråd."


min reaktion.. vilket nummer.. ahh det var mitt nummer..

första tanken.. hoppas de bara tagit min cykel!!

.


men nej de hade de inte.. de hade iaf rotat i två lårdor..

 en av mina å en av sisens.. de hade  fixat med min dörr.. så den var lite av. men han killen hjälpade mig iaf att sätta fast den..  tur det.. annars hade jag fått ringa pappan min.


får la se var polisen säger idag..


känns sjukt shitty. men sådant som tyvärr händer..  






jag har kommit fram till att karma..

det är något att tro på.. karma e definitivft något att tro på.

dock som lite av icke troende.. this makes  about much at sense that it can make.  allt man gör man för sig själv. det är annars ett bra sätt att leva på..

var snäll mot andra eller mer .. behandla andra som du vill behandlad tillbaka.


dock vet jag inte som synden straffar somliga direkt.

men en då.. jag tror att karma kan vara en liten del av våran vardag..

och sannerligen vissa blir straffade direkt.  


får tänka på i vilken utsträcking jag känner i detta för.. och läsa på det lite mer.





Av polplet - 18 juni 2007 20:19

ja den är snart här..


dock idag är det molnigt me mkt grååa moln.. poo!
men man ser ibland att den blåa himmlen tittar fram.. ja men visst..


å det betyder massa mys.. å kul!



NU har den svenska sommaren startat..! yeah!

Av polplet - 18 juni 2007 11:36

saknar daylight.. saknar hästarna.. känns sjukt i kroppen..

gosh.. hitta mig en sommar kurs?

Ovido - Quiz & Flashcards