Alla inlägg under september 2009

Av polplet - 28 september 2009 09:07

its all off!

Av polplet - 24 september 2009 22:52

och tittar på tiffanys,,,  jag gillar mitt soff häng.. det är galet lyxigt..

Av polplet - 18 september 2009 21:30

jag  har haft en sådan bra dag.


 tack för den trevlig promenaden idag .. lina du är allt för bra!



 Gick en liten sväng på staden efteråt.. som sagt en liten.. kontrollerade mitt shopping behov. och köpte en kjlo och jag länge behövt. bas plag !!


 iaf.. gick för bi många affärer. testade även de dära skorna jag tittat på.. de var inte dyra heller.. jag är så svag.. men jag köpte dem inte. dock så var de fina på .. nästa vecka kanske?


 iaf.. köpte mig upp förljaren breaking dawn och stephenie meyres nya bok. the host.

har även  sanningen bakom ikea på listan i min averknings lista. jag är en bokmal!!



sitter nu och läser sista sidorna i min mys bok.. det har varit så spännande.. jag gillar det.. drickar cava(marques de monistrol.. min favorit!!).. lyssnar på spohie z. och myser i min underbara soffa.. det är underbart! livet är så gott!Läser under min fina fina sprayade lapa,,. myyys!..



Lite bitter skall det vara i  varje bloggis.. dock kanske jag har brett på mkt med det de senaste.. men insåg .. typ.. ganska häftigt att .. fan  du är fin. och jag kan inte få dig.. men du är fin.. glömm inte det! sAknar dig anningens.. kanske lite väl mycklet en vad jag har rätt till. men hey. tror inte att det bara var mitt fel!



lonely hearts over and out!

Av polplet - 16 september 2009 21:45

haha.. nein nein.

ich kanst nicht studieren.

ich machen nicht ,aber ich haben enine klavier.

unt ich liebe das klavier.


ich sprache nich deutch.



jag vill mest bara inte plugga.. mer tyska.. haha.. tänk på annat.. meine fantasie er ist , ja er is.

Av polplet - 15 september 2009 21:53

jaen  galet massa schtek!


 jag har ätit en hel pizza själv.. nu mår jag illa.. komemr inte behöva äta på flera dagar!


illa.. jag måste äta mindre portioner.. haha.. schtek schtek!

Av polplet - 13 september 2009 21:54

whitout me you got it all!


Av polplet - 4 september 2009 16:41

Oh,She was standing there by,The broken tree,Her hands are all twisted,She's pointing at me,I was damned by light comin',Out of her eyes she,Spoke with a voice that,Disrupted the sky,She said walk on over here,To the bitter shade,I will wrap you in my arms,And you'll know you've been saved,Let me sign

Av polplet - 3 september 2009 11:38

I should never think, What's in your heart, What's in our home, So I won't

You'll learn to hate me, But still call me baby, Oh love, So call me by my name

And save your soul, Save your soul, Before your to far gone, Before nothing can be done

I'll try to decide when, She'll lie in the end, I ain't got no fight in me, In this whole damn world, So hold off, She should hold off, It's the one thing that I've known

Once I put my coat on, I coming out in this all wrong, She standing outside holding me, Saying oh please, I'm in love, I'm in love

Girl save your soul, Go on save your soul, Before it's to far gone, And before nothing can be done

Cause without me, You got it all, So hold on, Without me you got it all, So hold on, Without me you got it all, Without me you got it all, So hold on, Without me you got it all,Without me you got it all, So hold on

Ovido - Quiz & Flashcards