Alla inlägg under november 2007

Av polplet - 28 november 2007 22:18

är det rätt av mig eller är det fel?

 har jag den rätten att säga.. jag saknar dig.


eller ännu värre har jag rätten att ta mig till makten att skylla allt på det som hände.. på er?

 eller nej.. jag saknar dig.  det är bannimej värre en det är erat fel.

olika situationer.  men just nu. kliar det.. över hela kroppen.

usch..


föresten.. det är mkt som händer.

jag klarar inte av dig. i allena rum.

give me some space. give me a CHOICE!



för alla mina goda vänner.. som har hört det allt för många gånger på ett bra sätt.


JAG MÅSTE INGENTING!

denna underbara fras.. som jag fått teroiserat ner i deras öron.

varje gång jag på börjar meningen. avslutas den av nån annan.

det är fint.. snart kommer alla annamma detta.

för det är mitt liv. JAG MÅSTE INGENTING..

låt det rulla på tungan. e det ditt liv?



känner mig lite som alxe shulman. han är arg och lite lätt deprimerande, och den agression han bygger upp, galet. Agression som i de flesta fallen är på ytliga och rätt platina skapande ämnen. ( did u get platina? e teflon bättre?)


i allafall.. är just nu yvig. och snurrar runt i mina mjukis thai byxor.(most loveble) studsar mellan saker i min lägenhet till bombnedslag.  lyssnar nu tilll  amy winehouse. det känns bra..  inombords en tillfresdtällande känsla att skriva av en massa SHIT som inte betyder mer en vad det betyder för mig. och lite info till de kära som jag kallar vänner.., förstår min cricked inside.


jag har jsut tittat på greys anatomy med.



hav i told u about my hat and new sarcf.

accordign to roomservice jhonnie.. om man har en scarf är man INREDARE:

och min är ny med.. then i TOTOALY ROCK!



muco puco love!

kärlek från eran Inredare.

Av polplet - 28 november 2007 21:39

jag har en eller flera.

 och när jag inte får det ena sätter den andra i.

skall man testa det engång till. utan gotta till?


har iallafall börjat träna igen.

känns skönt i kroppen.

om man bortser för den enorma träninsverken.

är en otroligt skön smärta:D



saaweet.

and now u are here.



over and out! bis! 

Av polplet - 26 november 2007 05:53

så var det måndag morgon.

sitter å äter min fil och mina musli flingor,

i en tro att detta skall vara min start på alla dagar i veckan.

iallafall veckodagarna. förra veckan bestog varje morgon av en klocka,

som inte ringde och en jag som älskade snooozern.

vilket i princip betyder går upp 5 minuter innan bussen går och kuta som bara den för att ens aha en chans att hinna till bussen.


så det är så här det skall vara.


vi var i allafall på victoria ilördags.

it was sweet. im gona stop fealing nonsens

and try to get my self a straight record whit someone.


and yeah.. idag är det linas fördelsedag.


välkommen till vuxen livet.

vissa säger att det är när an fyller 18 eller 20

nonsens de är gräns födelsedagar.

de dagarna man upp fyller en viss grad och man får göra saker och ting lagligt, men 21. GRATTIS!



skall dra mig ur morgon sömnen nu.

mucho love on ma mates!

AND YEAH. SURFS UP DUDE!


Av polplet - 21 november 2007 20:17

 jag har ju varit i london.

kom ju hem i de dagarna som  jag skrev senast.

hade skrivit ett väldigt långt inlägg. men då knasa datorn. och allt försvann.

 har i allafall sugit åt mig en massa ny engelska.

och träffas min mycket saknade sis.

det var mys å se henne. och hennes lägenhet, ike att förglömma liv.

 vi skulle gått ut en kväll.. men ibland faller inte tillfälligheterna i det håll man vill och vi fick inte tag i  brodern. och det fick bli några goda öl i lägenheten i stället. en lägenhet som  i min åsikt är full av inspiration.

lite av ett trash ställe så men .. det är galet fin och en touch av atelje.

helt underbar. fick även upp ögonen för denna goda ölen staropramen. galet! om inte stella artois.  men det är inte samma sak som staropramen.


en just invigd öl-njutare. vilket kanske kan förklaras. detta är säkert en välkänd öl för en vanlig konsument. men inte för mig. så är det.


iallfall london var underbart!


har iallafall kanske hittat min ispiration till min tavla som jags skall ha i alvkoven. det skall bli kul när jag jobbar lite på den.

skissat.. det är en del beslut som skall tas. och jag har nog tänk på den i snart en vecka.. och idag p bussen gjorde jag mitt första utkast.. detta skall bli så kul.får vell se när det kommer upp på duk. men konsten har iallafall hittat tillbaka till mitt sinne!  det är en skön känsla. peppar peppar ta i trä. hoppas de håller i sig. har några fler tavlor jag skall måla. om man säger så.


 har en massa mer å berätta.

men hinner inte nu. det är match på tv.

sverige lettland. ah.. det står  1-1 nu.

 spännande.

iallafall. skall skriva mer har massa mys på berätta. 


love on ya mates!


Av polplet - 7 november 2007 23:53

so much love. london.

nothing is as pure as that.



Ovido - Quiz & Flashcards