Alla inlägg under februari 2007

Av polplet - 28 februari 2007 21:49

så sant som det är sagt. och idag har jag varit bra! har varit på tippen med mamma.. har verkligen längtat att åka dit.. vilket låter lite lätt knas.. men har haft en massa soppor( i min källare) och de har varit lite som ett mörkt moln i mitt huvud... du har soppor!soppor! SOPPOR!och nu är de borta.. cha ching! jag och min mamma väldigt duktiga!jag fick det dära snurrskåpet med.. så nu kan jag hänga mina halsband där:D yeii.. å massa annat.. det skall bli skönt att ha ett ställe å lägga en amssa skrot. tänkte att jag kunde ställa den med spegeln utåt.. så den inte syns så mkt.. i hörnet.. för den är ju inte det vackraste.. om man säger så.. funktionell.. dock.. och det behöver jag.. var lite mer funktionell.. typ:Dmassa bra:D var så nära attjag spran å köpte weeping willows nya skiva idag.. men kom på att väntar några dagar till. skall köpa mig en sådan där musik spelare snart med:D så jag kan lyssna på musik vart jag en är..eller så köper jag något bra kort till min mobil.. så vlipper jag en massa sladdar.. ja jo..det kommer åvisa sig, vad jag hittar .. denna dagen i månaden är den bästa dagen.. löne dagen!den dagen man blir av med massa räkningar. och får möjlighet att köpa massa skor skivor kläder.. eller inte.. man kan göra vad man vill.. funderar på att lägga undan lite mer pengar.. så man kan ha det til den kommande paris resan..för dit vill jag väldig gärna åka.. parie mon amore. mit mon amores..:D( ja jo jag är mulit språkkunnig..mucho great!)jag funderar på att utveckla mitt post-it system med.. å köpa mig ett nytt täcke.. ett sådan där stort fluffigt som man försvinner i.. skal nog ta mig till ikea i helgen.. å köpa lite grejer.. skal hitta någon to tag along :)skall ta å packa min tränings väska med.. tänkte ta mig ner till gymmet i morgon.. eller ppc.. inte valt ännu.. men det lär morgon dagen visa.. om det inte är så att man skall träffa the homies i morgon.. för en drink på manana.. då får det bli på fredag instead!yeye.. the burden. weeping willows.gros bisous.

Av polplet - 27 februari 2007 22:24

that u missed mi. gros bisous.

Av polplet - 27 februari 2007 20:37

när jag var och handlade idag.. välte jag en tants / dams kryckor..hon stod och packade sina grejer.. ojsan.. jag gick där i min enga lilla värld..bad om uräskt och ställde i ordning kryckorna.. då hennes man yttrara sig. ( av hennes reaktion skulle han inte gjort det..) han sa typ, det händer mit hela tiden. snubblar hela tiden.. vilkt hon bvar snäser tyst.. vad e det med dig?.. shit jag har satt av ett litet krig.. jag skall från och med nu se mig för och inte prata med främlingar i matbutiken.. antingen böjar de bråka.. eller dela med sig om sina avförings problem.. jag tycker inte det är så kul.. men lätt ironiskt.. gros bisous.

Av polplet - 26 februari 2007 22:19

bella linali.. å fall out boy.. sises.. my dearest.. fan vad jag saknar hästarna!gros bisous.

Av polplet - 25 februari 2007 23:37

ja jo.. det har vairt horseshow i stan. det är så mys.. jag å sis ofcourse was there. watching. very cosy. we had mucho very fun!and she found her som new equippment. very goddie. min favorit fällde dock en bom i fei men gjorde bra ifrån sig på s thropy.. tyo vinnare av några hundra tusen om jag inte mindes fel.. dock hade han kunnad dragit på sig några välrdscups poäng utan att skada.. men det handlar om marginaler.. å idag var dem inte där.me like him anyway!efter dagens horse show så var jag hemma hos mamms å pratade lite med henni.. hon trk jag skall skita i den dumma kommentaren.. and i will. promise. and i loked at my sis newly painted romm very red and pretty, med svart och svartsa spets detaljer. :) we like mucho!tog mig ett glas vin med linali idag med.. det ver mucho very cosy, missed her alot! VERY MUCHO!jobbat med men det orkar jag inte nämna mer en så.. Skall ta å dra mig till kojs nu.. bisous.

Av polplet - 25 februari 2007 10:33

Thriller The Take Over, The Breaks Over This Ain't A Scene, It's An Arms Race I'm Like A Lawyer With The Way I'm Always Trying To Get You Off (Me & You) Hum Hallelujah Golden Thnks Fr Th Mmrs Don't You Know Who I Think I Am? The (After) Life Of The Party The Carpal Tunnel Of Love Bang The Doldrums Fame < Infamy You're Crashing, But You're No Wave I've Got All This Ringing In My Ears And None On My Fingers

Av polplet - 22 februari 2007 22:22

i cant go to sleep. so many thigs to do.. mi big sis will call me in the morning. about five.. yeah! and i cant stop listening to the tunes.. in heaven. hum halleluljah!sitter verkligen på kanten .. av tangeterna.. skriv frida skriv. yeah yeah.. wrong to say missim.ge mig en pulka.. jag vill åka pulka.. elle ren now racer.. MYS.. jag vill.. !gros bisous.

Av polplet - 22 februari 2007 21:01

TILL FÄLLIGT AVBROTT!!!ville bara rätta föregående nyhets sändning. uno svenningssons astma är nu under kontroll.och han har hallon smak på sin inhalator.ingen annan smak..utan hallon..

Ovido - Quiz & Flashcards