Alla inlägg under maj 2007

Av polplet - 31 maj 2007 22:51

tappade bort mailen.. får la ta det ..

det kommer masssa andra mer kul jobb..


jag e trött nu skall nanna..


å jag gillar elfsborg. mums..



sov massa gott!!



bisous.

Av polplet - 30 maj 2007 20:58

Vilken svordom använder du mest?

fuck fuckin. fuckiin shit .. u get it?



Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

05.00 så kanske jag gå up vid 06:30



Var köper du dina matvaror ifrån?

vad som är närmast.. oftas willys men när jag vill ha grejer.. så maxi.



Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

en lägenhet. efter det en häst.. (ett svenkt halv blod,



Har någon någonsin kallat dig lat?

off cours. and proud!



Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?


vad är medicin.. ett väldigt abstrakt ord.


Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?

seal. lars winnerbäck. tiger lou. loads of lovely tunes.



Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?

igår.  intressanta grejor.



När var senast någon stötte på dig?

hmm.. fredags tror jag...



Vad åt du till middag senast?

äta??



Använder du huvtröjor?


ja men visst specielt den jag fått av frida den är mycket finare en de andra.


Kan du vissla?

en masssa!


Vem var den senaste som ringde dig?

molder




Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

klart..


Vilket riktnummer befinner du dig i?

031


Hur många syskon har du?

2 som räknas å 2 som inte räknas..



Är du blyg inför det motsatta könet?

mestadels.



Vilken film kan du alla replikerna till?

gladiator..



Äger du några popband t-shirts?

nej..



När flög du senast?

augusti...




Läser du för skojs skull?

bara om det är en bra bok.



Diskar du din egen disk?

Suck.. och ja det gör jag.. för bosse Total vägrar!



Har du gråtit offentligt?

om jag har..



Har du en stationär dator eller en laptop?

laptop...



Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

i dont know..



Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

Presentationsteknik.



Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?


tillförlitlighet.


Gillar du din boendesituation?

det är fint å söt.. å kristaller.. men de hade varit trevligt med något fast.




Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

5 4 eller tre... beror på om jag skall jobba eller ej..




Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

beror på vad jag köper



Hur gammal blir du nästa födelsedag?

22



Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?

olika



Gillar du senap?

Ja



Tycker du om att krama folk?

i think so.




 
Av polplet - 28 maj 2007 22:28

skal jag gå up jätte tidigt..

dricka te. och titta på seinfield. innan jobbet. ducha mig och göra mig mycket fagrare en vad jag är nu. använda linser till och med tror jag. hämnta numret på mediamarkt...i med att jag e lat nog att inte göra det nu. skall nog bara njuta lite av morgonen. får bara hoppas att jag hinner upp jag gillar ju seinfield väldigt mycket så varför inte titta på det å vakna till det på morgon kvisten.. och kanske förengång skull inte behöva springa till bussen denna underbara tanke.. dock e det ett måste imorgon. skall fylla på mitt busskort och köpa expressen. det rycktas om att en vän till mig är med i den. spännande.. eller jag vet.. men i dont wanna spoile the fun for u.. med tanke på att expressen är så mindlifting. och jo ja jag tror nog att mina vänner alla har en celebman. bella u have to share.. !


mucho love.

Av polplet - 26 maj 2007 19:06

ohh yes indeed.


( christina aguliera - cant hold us down.)



Av polplet - 24 maj 2007 22:07

jag ha nu taigt mig själv i kragen.

skriver nu på et cv. och ett personligt brev.

jag känner mig peppad och det ser rätt ok ut.

skall maila lite me sis så skall vi se vad som händer.

furher updates are promised.

Av polplet - 24 maj 2007 19:37

ja man kan ju undra..

men jag e ju gift ialla fall det känna bra... mannen min.

Av polplet - 23 maj 2007 19:09

in i vin dimman.

the wine mist.



dizzy...



help me breath.

ge satisfied.

stop crying.



breath.stop crying..


feal your heart beat.

Av polplet - 22 maj 2007 21:12

på en paus..


byw im going to helenas party.. den 30de.. fuck yeah..

den tionde vet vi alla vad som händer.. miss bella is home.

celabration!



oo no.. just realised.. glitterparty hos emelie å mathilda?

den tionde? ohhn o cant be so!!!

i want to feal your frustration...


 så ja.. jag har funderat.

Ovido - Quiz & Flashcards