Alla inlägg under augusti 2007

Av polplet - 28 augusti 2007 18:44

och allt vad det tillhör..

men det är värre denna månaden.



och ja jo jag har varit utomlands oxå.det var mums



Av polplet - 14 augusti 2007 07:38

mmm jag hade bara träffat killen ett par gånger.

det är inte rättvist.

jag hatar dessa sutiationer.


kan bara tänka på alla som var inblandade.

han måste mått sämre en alla kunde ana.


det är en händelse man måste hantera och gå igenom.


men alla mina pinglor ni vet att jag älskar er.. tänker på er.

det är inte lätt.. det är, mycket död som har varit i mina umgänges kretsar detta halvåret. och varje gång känns det lika tråkigt.

men denna gången kommer det mer chockande. och det skakar.


det skakar.


det berör mer. det var ett val och inte en påtvingad händelse.


som sagt det skakar. och det berör.




Kärlek.



The Fray -  How to save a life. 


...

Av polplet - 13 augusti 2007 20:31

Visslar

Den är giftig o den smittar ner dig
Du har hört den förut så du visslar med mig, bah

A, okej, då var det dags igen
Mange Schmidt fortfarande glassig men
Nytt år, ny låt, nytt mode, ny glow
Men det är samma gamla kille med ett härligt flow
Jag liksom irriterar på ett fyndigt sätt
När jag levererar på ett myndigt sätt
O jag vill ha dig på ett syndigt sätt
Så det blir gyllene tider när vi två blir ett (woo)
A du vet vad jag talar om
O om du inte vet, vet du när jag talar om det (oo-ey)
Hur mycket jag än skalar av det
Spelar ingen roll, radion skvalar av det (haha)
Skyldig stålar, o jag betalar av det
Jag behöver inte ens det där förlagsavtalet
Det rycks, och det slits och det skriks i mitt öra
Försöker lyssna (huh), men jag kan bara höra

*Visslar*

Den är giftig o den smittar ner dig
Du har hört den förut så du visslar med mig, bah

*Visslar*

Den är giftig o den smittar ner dig
Du har hört den förut så du visslar med mig, bah

Öppna fönstren o släpp in luften
Om du sitter i en segelbåt öppna ruffen
Om du sitter i en cabbad bil, öppna upp den
Tänk på gussen, försiktigt i guppen
A, du vet vad det handlar om
Den här skiten är inget jag förhandlar om
Girigt folk, jag förbannar dem
Hos Hin Håle, där hamnar dem (woo)
O det är så vi gör det här i Stockholm
Två låtar på en dag, det är bråttom (oo-ey)
Försöker träna varje dag för min kroppsform
Om jag lyckas (nja), det drar vi lott om (haha)
A, visst det är så vi gör va
Dygnet runt om vi kan beröra
O vi lär hålla på tills vi dör, ja
Men till dess så är allt ni hör, bah

*Visslar*

Den är giftig o den smittar ner dig
Du har hört den förut så du visslar med mig, bah

*Visslar*

Den är giftig o den smittar ner dig
Du har hört den förut så du visslar med mig, bah

[Petter]
Japp, det här är Petter från Södermalm
Hänger norrut ibland, men är samma man
Fortfarande hövding över samma stam
Fortfarande chef över bajenland
O jag, tar det lugnt
O jag, rullar upp i en bil som hörs för jag pumpar tungt (woo)
Japp, jag glider upp utan några problem
Vägrar o bromsa, vrider upp mitt system (oo-ey)
Tinnitusskadad från livet på scen
En beat, en mick o en flaska kapten (haha)
För jag är fortfarande han som styr hela Kocksgatan
Fortfarande ärlig o precis lika rakt fram
Livet är som vanligt, ingen skillnad på
Varken nu eller då
Vi ba stilar så
Vi tar dig upp till en ny nivå
Det här är Petter, Mange Schmidt som du lyssnar på
Vi bah

*Visslar*

Den är giftig o den smittar ner dig
Du har hört den förut så du visslar med mig, bah

*Visslar*

Den är giftig o den smittar ner dig
Du har hört den förut så du visslar med mig, bah

*Visslar*

När du rullar i din custom made, med din tjej, press play o ni är fast med mig
Ni bah

*Visslar*

A jag kommer ifrån Odenplan
Men jag är inte ensam, jag har hela planen med mig

(Fade)

Av polplet - 13 augusti 2007 19:51

ja precis..


tittade på just på made.. there was this chick .. see she was about to learn skating..  any how.

de är rätt najs.. eller de är rätt najs:) im gonna hang aorund peeps like that.

i think they are hot.



im letting go of det andra jag hade på huvudet igår. du vet blonda hårdrockare kanske inte är min grej.. haha..


 och jc har en sjukt snygg reklam just nu.. i like.

im so going to by something there soon.. like to marra..

which means i liek there clothes right now.. indeed.


im so móving to som e music right here at my own little palce. here.

mums



Av polplet - 11 augusti 2007 00:37

ja precis..

jag  har just varit på en inflyttnings fest.. det har lämnat en konstign känsla i magen på mig.. det känns ganska främmande och lustigt.. lite obehag.




men dock.. trevligt.. kan ju bero på att jag inte har hört vad alla har sagt till mig eller förstått vad alla har sagt.. för vissa ord bara försvinner. typiskt..

kan vara en anledning




skall nanna nu..




mums!

Av polplet - 9 augusti 2007 12:15

jag har mina öron att klaga över fortfarande

och arent i supposed to fall inlove soon?

ja jo   han is back in town. why hasnt he called me? stupid.


im just soo tired. and ived got stuff every where! ahh..


im going to get my ears flusshed soon. yeah!



MUMS!

Av polplet - 8 augusti 2007 11:23

vissa saker skall fan inte komma ut.

specielt inte på vissa sätt.

skall bli spännande hur de kom ut.

iaf.. jag  är nu med inblandad i detta.


SUCKS!


ähh.. par problem.. hur hade man reagerat.

en kille ligger med en av ens bästa vänner.. ?



tur att man inte har en man i sådana situationer.

Av polplet - 8 augusti 2007 11:01

 ja jo så är det.

har ju haft problem med mina öron en längre tid... vax.

ja jo och denna veckan har det gått över styr. och det har pluggat igenordenligt i höger öra. var på vårdcentralen( vilket är ett ställe jag aldrig vanligt vis går till..)  så traskar in de vara en sjuksyster som fick titta på det. och så fick jag en tid till en doktor dagen efter.

så får doktorn titta. säger att ja jo vi får spola.

det händer INGET när man spolar.. alllt stannar kvar.


det är ju inte så att jag bara har pluggat igen ena örat utan de andra är ju liksom filled det med..men inte lika illa. iaf.

jag skulle gå hem och proppa mina öron med revaxör. och komma tillbaka på torsdag efter middag och spola igen.

så  jag började  med deetta i går på höger öra och sedan gick jag över till vänster. och ja nu har jag två öron fyllda och för hoppnings vis något somgör att jag blir av med denna skiten.  men om vi inte får ut allt så skal jag köra revaxör en dag till och komma tillbaka på fredag för middag. ehhh.  


suck!


så nu känns det som att mitt huvud är som en ballong. jag hör knappt någonting. jag är yr. och mega trött. mina öron och jag hör hur det pulserar u öronen hela tiden. de är sjukt ömma. och igentäppta råge på det.


ush,. jag är verkligen inte laddad för detta.

tur att man var ledig så mt denna veckan.

annars hade de ju nte gått.. ynklig!



mums på er !

Ovido - Quiz & Flashcards