Alla inlägg under april 2007

Av polplet - 30 april 2007 22:48

valborg i sig är vell kanske inte så mkt till å ha..

men cortegen.. det är en trevlig tillställning.

så den har jag sett idag.. och ätit middag.. vi åt på karlssons garage. jag åt en clubsandwich.. det var gott.

dock ett trevligt inslag i middagen var att snyggo kille satt lite längre bort... vilket sannerligen var trevligt..

träffade även martin innan cortegen.. typiskt att man springer in i han på sådana tilllfällen.. men han e en av de trevligaste prickarna det skall jag inte sticka under stolen med..


imorgon är jag ledig... what to do?..

i think i will call my pinglejingle:D i think i will..:)


musco grande love!

Av polplet - 29 april 2007 14:14

nu är dagen kommen och den nalksa hårt.

 avfärden... man kanske inte borde följa med ut.

det kanske är onödigt .. känslomässigt.


men hon har ju redan frågat pappa.. så igentligen borde jag ju inte funderar på det kanske. men jag gillar inte tonen.. borde man kanske låta henne ta bussen. pratade just med henne om det .. bussen gå visst vid 5 så den går mycket tidigare typ runt 5 så det är 3 timmar innan..


får se känns lite knasigt en då.. vill inte pressa sig på om man säger ås.


det kommer iaf  ensamt här i lägenheten. hom kommer lämmna ett eko.


så vad har jag lärt mig...?


lyssna inte på mamma.prata int emed mamma. specielt inte om de sakerna som stressar migohc jagar upp mitt inre. försöka göra mig mer social och inte lika  tillbaka dragen och stingslig. försök att lösa allt själv.


vilket leder till..

skall skaffa mig ett nytt cv. spara massa pengar så jag klarar sommaren. sluta upp med allt små ätande. laga mig smaskika lunch lådor .. hita mig en bra stadig frukost..  gå mellan varje tränings dag . fokusera  mer och njut mer av livet. tro lite mer på mig själv och tro på det.

gosh detta är inte ens början.

hon kommer ju hem i slutet av juni. det är långt tils dess..


kanske kan fixa detta tills dess..  ja men visst,

Av polplet - 27 april 2007 23:00

men innan det kommer lördag..

så vi har en liten stund kvar en då.  tycker jag nog allt.


misssis,


love love love and love!


kärlek.

Av polplet - 25 april 2007 22:55

det är onsdag.. det gillar jag..

det är en massa vettiga saker..

som tex jag har köpt mig ett par skor.. det är väldigt exklusivt mina vänner.

 träfade freida å erica..

 det är detta som är gottast.. really!


tränat idag.. och självklart en kall öl.

 gros bisous!

Av polplet - 23 april 2007 22:04

mestadels att måndagar e goda..


sitter med en kall öl och on go skink smörgås. det är gott..

sis sitter me tom i fonen.. jag i moiet soffa.. å som sagt gottar mig.



tränat å grejet idag. jobbat me anna.. bvekrligen gott vi har glidit hela dagen. å i morgon med..


är sugen på sushi... det får bli i morgon det:D


gros bisous.

Av polplet - 20 april 2007 00:45

man känne hur mycker man saknat henne nu när hon varit borta.. tanken av att hon skall flytta är ibland tyngre.. men ett flyg till london är oftas billigare och snabbare en till stockholm.. eller någe annan byhåla.



känns i allafall sjukt tungt.. och mitt hjärta vet inte var det skall ta vägen.vill inte gråta eller fälla en tår.. jag vil ju ändå att hon skall var där. det är sp slipttrat ..


men det är vell så det skall vara.. 



gros bisous.

Av polplet - 20 april 2007 00:40

sitter nu hemma..ätit upp resten a pizzan ja å min sis köpade.

mums.

äntligen fått ordning på ming åting. kanske.. få re.. men det känns bra:) yeii..

inget illa mående framöver:)


äntligen börjat träna igen... typ frisk ingen förkylining.. känns ok en då.. inte så mkt förkylming.



varit ute å tagit miett par glas vin med min sis å hennes vänner kändes så gott.. de är så trevliga..:D kul å träffa lite annat folk med..

känns stabilt att ha henne hemma.. hon fixar till mig óch hon kanske jan få till baka mitg till soilid grownd.. i don know..


men måste ändå minnas allt jag gör,,, gö rjag för mig själv..

 love mi  bigsis.. and sis.


mucho bisous.

Av polplet - 18 april 2007 21:20

idag är det onsdag.

jag tittar på tv greys anatomy.. i soffan mys.


just ätit en middag gjord av min personliga kock ( aka sis)

det är mys..



måste verkligen skriva en lista över  vad jag behöver  göra.. ungefär.



gros bisous.

Ovido - Quiz & Flashcards