Alla inlägg under oktober 2007

Av polplet - 30 oktober 2007 23:50

yeah.

all this.


these words. there nothing. i tell u.

nothing.



 i feal nothing.


Av polplet - 29 oktober 2007 21:31

sitter här hemma och är allmänt död.

 men lyssnar på massa madonna låtar.

i like.

forbidden love. ( hittade även en najs video till den.. ahaaa)

frozen. aha.

hung up.. cause its the song.

LIKEA A PRAYER!:. gosh ultimate thing u know..



that woman has made som teriffic songs.


going to bed now..


mucho bis!

Av polplet - 27 oktober 2007 00:16

i ran away this eavning.


annars hade vi  varit på det najsigaste stället i san. kontiki,

elasily the new place to drink a bear ore two.

nice nice.. very nice and very highly recomneded.

thanks for a lovleii dinner loveds!



mucho bis!

Av polplet - 25 oktober 2007 22:07

tre ord.


Operan.

Intervju.

Jobb.


helt  galet hur livet tar en.. i like life.

Av polplet - 24 oktober 2007 21:58

så nu skall jag säga er..

skall informera er om lite grejer. vad som är okej och vad som inte är okej.

man kan fundera rätt mkt över vad som är okej, och jag skall skriva upp lite saker som faktiskt är okej.

det är okej att inte tycka om alla.

och man behöver inte vara vän med alla hela tiden, orka vara alla till lags HELA TIDEN,gahh!!

man behöver inte säga hela sanningen. kanske delar räcker. bara man inte ljuger! att ljuga är inte okej.



jag har en del mer å säga men ni kan ju tänka på detta  ett tag till..


det enda jag ville få fram var att. det är okej att inte tycka om alla.

för det verkar som att alla helatiden kämpar för att vara alla tilllags.. vilket verkar vara så himla tråkigt.. tänk vilken ångest och aggression vet måste växa till där inne i kroppens mörka små hålor. usch och fy.


och hur aggresivt detta får mig att framstå är en stor fråga. eller mer en stor fråga för mig. och jag tänker inte lägga allt för mkt tyngd idettta.



jag är igentligen inte så arg.. fråga molder.. hes my big punghin bag.

and we are going to kambodja to purchase PEARLS.




mucho love!

Av polplet - 19 oktober 2007 21:45

so now we all know.. its just not fun.

cause u dont know. i dont care.



and yeah.. stop this paranoia.

i do not bevlive that u are reading my blogg.

im gonna stop , ived got some looks , might say that my freinds gave me some very destinctive stares. paranoid?  


 im gonna give you some interesting info on my life.

so stay hooked.. will be continued.



and yea.. my favorite sneakers are gone.. must find.. getting a bit borad on this entire thing.. give me my right.. give me my shoes!



mums!

Ovido - Quiz & Flashcards