Alla inlägg under juli 2009

Av polplet - 25 juli 2009 23:29

 göteborg tjej:

hår under armarna , who svär som en sjöbjörn and works for p3.. maybe a göteborg tjej is something för dig.


 the swenska tjej its the grej!



 tog en runda med jake innan.. it was neat!

Av polplet - 24 juli 2009 00:35

 mest bara för skrivandets skull.


är inne i en brad pitt film era.

jag inser att många av  hans filmer är många jag sett och gillat och många jag inte sett.. inte något direkt brad fan.. men tydligen lite igentligen.


 ja du vet..



 har haft en jäkla dag idag på jobbet. herre min gud vad hände.. med regneet kom kunderna.. suite.. vi hade massor att göra!

vilket bara är bra dock.. nu kan man titta tillbaka på de lugna dagarna.

och säga.. att man inte minns dem.


iaf.. skall göra en massa i morgon så skall upp i tid och fixa..


det är sent nu.. föresten det där med delete går sådära bra. jag föll förövrigt dit idag idagn.. som sagt innan spy! oavsett så är det inte försent.. skall upp och fixa massa bra grejer i morgon och förhopninnings vis bli av med denna himlans ont i magen.



over and ace

Av polplet - 22 juli 2009 21:16

 jag bara vill och vill och vill.



 ja jag föll dit idag igen..

jag vill fan bara spy!



 tänkt spark bräda spark bräda.. sparkbräda!



 jag har ont i magen..

Av polplet - 21 juli 2009 23:50

 cause it was a goud day. jag föll på mål snöret.

det är sant.  men jag skall inte ge upp det är en ny  dag i morgon..


ps jag har ont i magen. ds..



sparkbräda på fredag.. hoppas vi får sol!


over and ace!

Av polplet - 21 juli 2009 00:07

ive been walking around today. fealing sick to my stomack.


i dont wanna feal this way.. today is a new day..

a perfect  day for the sun to shine.


I had an attack yesterday, i could'nt hold it back.

 i need some movies.. cause i need some serious counsling.

me .plustomorrow .equals. moives


i actually have been craving god movies for over a month.

i havn´t been listeing to me. ive been  so occupied.

so yeah this week, you can count that in. movie movie.


i did buy a movie. The extraodrinary life of Benjamin Buttons.

It was very delightful.


its not that ive been doing bad.. ive been quite gouuud!:)

its just that i need space and i havnt been taking that time.

and that really shows in my appartment.. i belive if i dont clean soon.

the germs will kick me out cause im starting to invade there space.


 for real!



and i just deleted  him out of my mind. i do not need distractions i cant get right now.  i checked you out fot the last time and now  I AM! going to move on.



over and ace!



 solen skinver för fan.. och sparkbrädan är påväg in!


Av polplet - 15 juli 2009 00:09

This place used to gleam, i see it in my hopeful dreams, now i had to get away. We move towards the stars, and all that we touch becomes ours, lets keep warm till it's day,



 thats one great text....¨


btw.. ive got another luver. ,


nikki.. hämtar mig på cyckeln senare.!.. LOVE



Av polplet - 11 juli 2009 23:30

being alone is not the same thing as being lonley.


 i know the both. friends of mine they are.


but one hurts and one is more a comfort.


 just want people to know the differance.. it might be easy to the eye.


but when u think.  do you really now the differance? 

Ovido - Quiz & Flashcards