Direktlänk till inlägg 5 februari 2007

gosh..

Av polplet - 5 februari 2007 19:17

grejen att jag var uppe å skrev i morse var ett mirakel. men jag gillar inte att äta tyst ensam. det är tråkigt. dett utom har inget börjat på tvn. å mja radio är ok. men det räcker inte till...så jag tog mig en stund fram för computren.painted by numbers. the sounds . jäkligt bra låt.har varit med om en grej idag som r lite creppy. var inne i nordstan.. ni vet de där gubbarna som ibland dansar å folk samlas runt dem.. i dag var det en kille som stod å fixade i slow motion.. emelie hade inte sett han innnan så vi tittade lite.. men så ställde sig en gammal..äcklig man.å sjunga något i mitt öra.. jag flyttade mig tre gånger. men han flyttade sig efter. jag trodde kanske han villa ta något ur mina fickr.. vad vet jag.. liksom distrahera. jag fick lite panik.. å gick i raska steg mot hm.. med emeli lite lätt förvirrad springandes efter mig.. han var väldigt skrämmande.skall nu öven lära mig hur man kommenterar i bloggar.. i do not know how u do that.. i belive i do things wrooong. ja ja.. det är inte lätt iaf.har varit ute å handlat hallon grottor nu med.å vilken fröjt.. får inte glömma dem imorgon till jobbet. seiöst.. tror att hallongrottor har något emot mig. det är alldeles fö rmkt så det är nästan löjligt. typ!jaja det är vad det är. orka mer typ. har fixat hallon grottorna nu iaf.har varit på lilla cafet idag.. så jag slapp bossen några timmar. då han inte ringde. ärligt jag hatar mitt jobb. å hatar är ett väldigt starkt ord. hatar jobbet, har jätte söta arbetes kamrater å kunder. men de väger inte upp.plats banken kan invänta mina besök, med korta mellanrum.im just so tired.gros bisous.

 
 
gabriella

gabriella

6 februari 2007 14:53

hej cherry pie! jag har varit och köpt grapefrukt-juice och ligger i sängen med datorn. har varit på stan i många timmar och nu börjar jag känna mig sådär sjuk igen, usch. jag är inte van vid att vara sjuk och har ingen lust att ta det lugnt egentligen. blää. ska lägga mig och kolla på madagascar nu tror jag. ps. det finns många äckliga män på paris gator också, det är ett universellt problem! ds. puss å kram!

http://gabriella.blogsome.com

 
gabriella

gabriella

6 februari 2007 15:52

vet du? jag åt också gröt till frukost. med sylt! (iofs liknar den mer marmelad än sylt för jag har fortfarande inte sett en enda jordgubbe, men ändå). guud vad nyttigt! puss!

http://gabriella.blogsome.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av polplet - 17 juli 2010 13:37

 ive got new blogg. tell me f u want it.   im on twitter and brizzly to!       Im thinking of letting Mr Kuchter Bying me a flat in the center of stockholm city. Så he can com visit me at any time!  Hospitality is very big part of the ...

Av polplet - 2 oktober 2009 23:44

heart.

Av polplet - 28 september 2009 09:07

its all off!

Av polplet - 24 september 2009 22:52

och tittar på tiffanys,,,  jag gillar mitt soff häng.. det är galet lyxigt.. ...

Av polplet - 18 september 2009 21:30

jag  har haft en sådan bra dag.  tack för den trevlig promenaden idag .. lina du är allt för bra!  Gick en liten sväng på staden efteråt.. som sagt en liten.. kontrollerade mitt shopping behov. och köpte en kjlo och jag länge behövt. bas...

Ovido - Quiz & Flashcards