Direktlänk till inlägg 21 februari 2007

well lets do this thingie.

Av polplet - 21 februari 2007 20:59

i morgon så in skaffar jag de nya fall out boy albumet. det skall bli så mys. skall titta på lil sis hoppträning.. på bagerah. kommer bli mys.. skall prata med mamma med. jag dricker gott te.. persian eral grey.pappa var här idag och lämmnade mig lite papper. får se om de är något för mig.. det lär visa sig. this is starting to get boring. goodbye, beloved ones. ived found my vip. startin to belive its getting away.an yeah. idag spelade franky lee på sticky.. just so u know... hatar oxå Jäiger Meister ( stavas det så) reklamen. lätt inte najs.:)im tired...ived got to get my self another cup of tea. vad vore te utan mjölk.. inte lika gott.. jag borse skaffa mig en sådan där mjälkvisp. det skulle var lite gott..:)im tired. gros bisous.

 
 
gabriella

gabriella

22 februari 2007 10:07

hej fridis! jag tycker du ska köpa en liten lattevisp på duka eller nåt och så får du plötsligt världens finaste telatte. nice. idag är min lediga dag och jag har sällan varit så stressad i hjärtat.. i kväll kommer oscar och innan han gör det måste jag handla mat, handla en tröja, gå till caf, gå till jobbet med lite grejer, köpa skor osv i all oändlighet. my god. nu måste jag sätta igång. vi hörs cupcake! kram /g

http://gabriella.blogsome.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av polplet - 17 juli 2010 13:37

 ive got new blogg. tell me f u want it.   im on twitter and brizzly to!       Im thinking of letting Mr Kuchter Bying me a flat in the center of stockholm city. Så he can com visit me at any time!  Hospitality is very big part of the ...

Av polplet - 2 oktober 2009 23:44

heart.

Av polplet - 28 september 2009 09:07

its all off!

Av polplet - 24 september 2009 22:52

och tittar på tiffanys,,,  jag gillar mitt soff häng.. det är galet lyxigt.. ...

Av polplet - 18 september 2009 21:30

jag  har haft en sådan bra dag.  tack för den trevlig promenaden idag .. lina du är allt för bra!  Gick en liten sväng på staden efteråt.. som sagt en liten.. kontrollerade mitt shopping behov. och köpte en kjlo och jag länge behövt. bas...

Ovido - Quiz & Flashcards