Direktlänk till inlägg 28 februari 2007

idag är det Onsdag.

Av polplet - 28 februari 2007 21:49

så sant som det är sagt. och idag har jag varit bra! har varit på tippen med mamma.. har verkligen längtat att åka dit.. vilket låter lite lätt knas.. men har haft en massa soppor( i min källare) och de har varit lite som ett mörkt moln i mitt huvud... du har soppor!soppor! SOPPOR!och nu är de borta.. cha ching! jag och min mamma väldigt duktiga!jag fick det dära snurrskåpet med.. så nu kan jag hänga mina halsband där:D yeii.. å massa annat.. det skall bli skönt att ha ett ställe å lägga en amssa skrot. tänkte att jag kunde ställa den med spegeln utåt.. så den inte syns så mkt.. i hörnet.. för den är ju inte det vackraste.. om man säger så.. funktionell.. dock.. och det behöver jag.. var lite mer funktionell.. typ:Dmassa bra:D var så nära attjag spran å köpte weeping willows nya skiva idag.. men kom på att väntar några dagar till. skall köpa mig en sådan där musik spelare snart med:D så jag kan lyssna på musik vart jag en är..eller så köper jag något bra kort till min mobil.. så vlipper jag en massa sladdar.. ja jo..det kommer åvisa sig, vad jag hittar .. denna dagen i månaden är den bästa dagen.. löne dagen!den dagen man blir av med massa räkningar. och får möjlighet att köpa massa skor skivor kläder.. eller inte.. man kan göra vad man vill.. funderar på att lägga undan lite mer pengar.. så man kan ha det til den kommande paris resan..för dit vill jag väldig gärna åka.. parie mon amore. mit mon amores..:D( ja jo jag är mulit språkkunnig..mucho great!)jag funderar på att utveckla mitt post-it system med.. å köpa mig ett nytt täcke.. ett sådan där stort fluffigt som man försvinner i.. skal nog ta mig till ikea i helgen.. å köpa lite grejer.. skal hitta någon to tag along :)skall ta å packa min tränings väska med.. tänkte ta mig ner till gymmet i morgon.. eller ppc.. inte valt ännu.. men det lär morgon dagen visa.. om det inte är så att man skall träffa the homies i morgon.. för en drink på manana.. då får det bli på fredag instead!yeye.. the burden. weeping willows.gros bisous.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av polplet - 17 juli 2010 13:37

 ive got new blogg. tell me f u want it.   im on twitter and brizzly to!       Im thinking of letting Mr Kuchter Bying me a flat in the center of stockholm city. Så he can com visit me at any time!  Hospitality is very big part of the ...

Av polplet - 2 oktober 2009 23:44

heart.

Av polplet - 28 september 2009 09:07

its all off!

Av polplet - 24 september 2009 22:52

och tittar på tiffanys,,,  jag gillar mitt soff häng.. det är galet lyxigt.. ...

Av polplet - 18 september 2009 21:30

jag  har haft en sådan bra dag.  tack för den trevlig promenaden idag .. lina du är allt för bra!  Gick en liten sväng på staden efteråt.. som sagt en liten.. kontrollerade mitt shopping behov. och köpte en kjlo och jag länge behövt. bas...

Ovido - Quiz & Flashcards