Alla inlägg den 1 februari 2007

Av polplet - 1 februari 2007 20:03

det är så synd om mig. jag är så ynklig. jag är såå förkyld. min näsa är MEGA stor.. den bara jävlas med mig,, har haft en muckig chef idag. jag orkar inte det. det är jobbigt. + att han blandade mitt namn med svordomar. vilket inte är en NO NO combination, om ni vill få mig å arbeta bra.. DOINT GO THERE! EVER! never ever use that comination it doesnt work! at any occation.och jag som trodde jag harde skött mig såå bra.. att jag skulle slippa hand nare detta året. men IKE. jag går utan vantar i två dagar. ( glömt dem på jobbet) så har jag de där på händerna. gosh makes me MAD! har desutom varit hemma å slaggat mig. på soffan. så jag missade lillaysterna hoppninh.. vilket gör mig ledsen ända in i själen när jag kom på det. fast jag har ju sovit gott och jag hade inte orkat att åka ned till stallet med min huvud värk. det är rätt tungt u huvudet. var ju tvungen att skaffa mig ett par jobb skor med. så letade lite i sko affärer. kom efter ett par nya fårskinnstofflor på att det finna sko affärer på allum med. så det bar av dit. där hittade jag mig ett par soft clogs. de blir toppen att ha på jobbet, riktigt sköna med. det roligaste var ju när jag lyssnade av ett par kids på bussen.. de diskuterade svenska i skolan. de gick i högstadiet och diskuterade svenskan de kommer få läsa när de kommer upppå gymnasiet. de kom fram till att det kommer inte vara svenksa i den terma. ( jo ja de försökte låta så vuxna, det gick bara inte att tro på) " liksom vi kommer inte behöva typ lära pss svåra ord å så.. vi kommer å läsa LITERATUR: liksom.. typ.. inte alls samma typ av svenska som vi läser nu" å de bar atjatade vidare om hur mkt literatur de kommer få läsa.. efter ett tag kommer de in på vilka de kommer få läsa. " ahh typ vi kommer få läsa shakespear, ja du vet.. liksom.. så roligt .. den ena tjejen säger. jag älskar verkligen shakespear.. verkligen så mkt.. typ julia å romeo.. å den andra säger JAG så mkt."om man då älskar julia å romeo så mkt! borde man då inte veta att det heter romeo å julia. . men en då.. de var jäkligt sköna brudar som verkligen verkade gilla svenska. :Djag lyssnar på markus nu. och jag vill det. :D ha.skall fixa min ljud enhet snart med. fnderar på att följa trenden med nedladdning prog med. jag ve tint eom mina behov översitger mina... mina möjligheter kanske det kallas. men mestadels pengar:Doch ja jo idag.., som att inte dagen kunde blibit värre, med all min ynklighet och JOBBIGA chef så kommer grädden på mosen så hittar jag en bild på dig.. du ser ut som karlsson på taket.. vilket var lite kul.. men jag gilalr inte den figuren han är lurig och lite egoistiskt.. liksom flyger hipp som hap i en liten killer rum å äter upp hans godis å bara ställer till otyg. lite lätt så dära jobbiga barn doms minnen. de enda jag gillade med karlsson var att han kunde flyga. missim. gros bisous.

Ovido - Quiz & Flashcards