Alla inlägg den 2 februari 2007

Av polplet - 2 februari 2007 16:44

idag är en som är jobbig på jobbet. orka med chefen. fattar inte som att han har fattat lika mkt som jag, att det är synd om mig.. jag har ju tyckt synd om han hela veckan.. han har ju varit SÅ sjuk.. knappt hört han hosta. det är ju konstigt att han mår värre en vad jag är. men tydligen så är det så. var på prickig katt idag med.mysigt hittade min moder en present å ett par guld vingar till att hänga runt min hals. det är lite som jag behöver dem idag:P thihi. JAO! uncel tucker - follow me. kul hör den nu.. lite nostagli.. lilla syter i förstora skor å mimandes i sängen( scenen) på småkulle.. mysigt. skal träffa jessi om en tre kvart.. skall vell ta å sminka mig . bussen går snart.. det skall bli biljard bowling och manana!saknar lina jätte mycket nu. ända in i hjärteroten.det är tomt här hemma utan dig hjärtat. men nu har hon bells med. i the love city parie. makes me happy. i belive im starting to find home. gros bosius.

Ovido - Quiz & Flashcards