Alla inlägg den 4 februari 2007

Av polplet - 4 februari 2007 19:01

i need to get this life to get started. do things that ived never dared before. do things that the normal me would not do. let my self go. //jag skall lära mig att äta. frukostlunch middagoch kvälls mat. känns som de borde vara något däremellan med. någon stans.. typ runt 10 tiden. i don know. jag kanske borde köpa mig någon bok eller något?maten skal nu ochså vara nyttig. så det liksom får en kick av kanske eventuell vikt minskning. skulle vara trevligt. //ist im. //jag såg dirty dancing igår. jag vill lära mig dansa. //efter detta skall jag gå in på sportlife å boka upp mina två pass denna veckan.. så mina mål kanske faktiskt kanske kan gå i uppfyllelse. d//städade min lägenhet igår. den börjar bli riktigt tjusig. men orka pillet. längtar så mycket tills mitt soff fodral kommer.det blörjar bli lite traligt med dessa filtar. min soffa är dock väldigt mysig. //skall fixa mig nu. sluta gräva ner allt. detta kommer bli jäkligt chill.life is going to get started. gros bisous.

Ovido - Quiz & Flashcards