Alla inlägg den 5 februari 2007

Av polplet - 5 februari 2007 19:17

grejen att jag var uppe å skrev i morse var ett mirakel. men jag gillar inte att äta tyst ensam. det är tråkigt. dett utom har inget börjat på tvn. å mja radio är ok. men det räcker inte till...så jag tog mig en stund fram för computren.painted by numbers. the sounds . jäkligt bra låt.har varit med om en grej idag som r lite creppy. var inne i nordstan.. ni vet de där gubbarna som ibland dansar å folk samlas runt dem.. i dag var det en kille som stod å fixade i slow motion.. emelie hade inte sett han innnan så vi tittade lite.. men så ställde sig en gammal..äcklig man.å sjunga något i mitt öra.. jag flyttade mig tre gånger. men han flyttade sig efter. jag trodde kanske han villa ta något ur mina fickr.. vad vet jag.. liksom distrahera. jag fick lite panik.. å gick i raska steg mot hm.. med emeli lite lätt förvirrad springandes efter mig.. han var väldigt skrämmande.skall nu öven lära mig hur man kommenterar i bloggar.. i do not know how u do that.. i belive i do things wrooong. ja ja.. det är inte lätt iaf.har varit ute å handlat hallon grottor nu med.å vilken fröjt.. får inte glömma dem imorgon till jobbet. seiöst.. tror att hallongrottor har något emot mig. det är alldeles fö rmkt så det är nästan löjligt. typ!jaja det är vad det är. orka mer typ. har fixat hallon grottorna nu iaf.har varit på lilla cafet idag.. så jag slapp bossen några timmar. då han inte ringde. ärligt jag hatar mitt jobb. å hatar är ett väldigt starkt ord. hatar jobbet, har jätte söta arbetes kamrater å kunder. men de väger inte upp.plats banken kan invänta mina besök, med korta mellanrum.im just so tired.gros bisous.

Av polplet - 5 februari 2007 06:21

det är morgon och jag har startat,med att försöka äta rätt. jag har startat min dag med en skål gröt. ( låter förövrigt väldigt äckligt)men jag gillar nog den starten på morgonen. längtar lite tills jag får mitt nya bank kort,så jag kan köpa min take aeay te termos. jag vill verkligen ha denna.gros bisous.

Ovido - Quiz & Flashcards