Alla inlägg den 11 februari 2007

Av polplet - 11 februari 2007 23:13

ja jo jag försöker faktiskt.. lite granna. det är bara så mycket u omlopp just nu så jag vet liksom inte.. det är inte alltid så lätt.. jag blir lycklig av moby. jag myser till anthony and the johnsons. soundtracket dirty dacing makes me dance. the sounds makes me feal like thousand bucks. but this music doesnt seem to help.. gros bisous.

Av polplet - 11 februari 2007 20:38

idag var en sådan där tung dag. jobbet gick bra. var en timma i korven. till fyra i kassan. till att stänga korven. och jag hade bara mys jobbar kompisar idag. allt var bra.. tills jag ringer min andra chef. jag brörjade gråta folks. jag som har bet om att få gråta. då men detta är fan inte rätt sätt. man skall inte behöva känna så här.. orka orka ooorka. (med en meloodi som går typ uppåt:D) jag börjar ta mig tillbaka.. skal hitta mig ett nytt jobb... jag måste ta ,mig tillbaka till mig nu. ta mig upp på fötter .orka upp.. doit doit doit.imon e de lil sis födelsedag. i love her!gros bisous.

Ovido - Quiz & Flashcards