Alla inlägg den 15 februari 2007

Av polplet - 15 februari 2007 14:13

ja jo. precis.. underbara låt. jag e upp över helt med tgr lou. länge sedan man lyssnade på dem.. men har funnit mig tillbaka till min kärlek. strosat omkring i lägenheten. somnade dock två timmar. men med all rätt liksom. och ja jo det är sisens fördelsedag idag... yeii..skulle behöva städa.. skulle städat.. har diskat.. skall nog dra mig en dans med dammsugaren med. alltid en bra partner... lite themesong dirty dancing då kanske.. mooohaha. jag vet inte.. bör iaf.. stoppa i mig något ätbart nu snart. love..gros bisous.

Av polplet - 15 februari 2007 09:00

det är den 15 februari. ovh för 24 årsedan så var min sis född. typ varit levande i snart två timmar, något åt det hållet. känns så konstigt at inte ha henne här. ringade henne för några timmar sedan. mucho adore my sister. she was going on a dinner whit her boy friend. they have had some trouble whit the rain and there selfphones..(especially there tent.. ) :P not working att all.. miss her very mucho!Grattis till systeryster!love love love.gros bisous.

Ovido - Quiz & Flashcards