Alla inlägg den 18 februari 2007

Av polplet - 18 februari 2007 19:35

min blogg har som bella sakt lite ynklig och så vidare det senaste. jag e förtillfället lite nere och bör rätta upp det. mitt jobb har haft större influenser på mitt privat liv en vad jag trott.. jag skall lösa det. bara några fuckade irriretande delar i mitt liv idag. inget kalas för lil sis. poop. och så blir jag arg för att han har MIN skiva. jag som har försökt att få hem den så länge nu. arrhg.. slår vad som att det bara har glidit in i bak fickan på dg och sedan brag all over the place. yea yea.. ived got some new music for my self to day to. i shuv that up ya face! ja ja.. hade nästna laddat för ett kalas idag. men nej inte idag. har annars haft en bra helg. i går så spelade jag biljar med jessi jocke å henke. det var kul. och jag hade oanade skills. ( its aloud to call me the master)hahaå i fredags så var jag ute med frida å hennes vänner.för snack på bryggeriet.. sedan massa dans på bryggeriet. hade verkligen toppen roligt. skall lätt göra om det snart!som jag började.. jags skall försöka rycka upp mig.. jag lovar i promise! bara att det är så tyst från ditt håll och jag fattar inte varför... jaja.. i will survive.gros bisous.

Ovido - Quiz & Flashcards