Alla inlägg den 18 juni 2007

Av polplet - 18 juni 2007 20:19

ja den är snart här..


dock idag är det molnigt me mkt grååa moln.. poo!
men man ser ibland att den blåa himmlen tittar fram.. ja men visst..


å det betyder massa mys.. å kul!



NU har den svenska sommaren startat..! yeah!

Av polplet - 18 juni 2007 11:36

saknar daylight.. saknar hästarna.. känns sjukt i kroppen..

gosh.. hitta mig en sommar kurs?

Av polplet - 18 juni 2007 11:31

idag bär de npg av te media mark å köper mig en svart samsung. 4 gig..

orka mera.. om jag känner att jag behöver mer.. får jag vell säljaa v skiten..

vet bara att jag behöver musiken å radion.. å den verkar bra..

synd att dn är OMÖJLIG att få tag i i rött.. men hey.. det får fungera liksom.



suck..



skall bara äta klart min frukost.. så bär de av in till stan.. skall träna med.. å fokusera.. trött trött orka..



btw.. ja e ledig idag.. yeah!.. mucho love!

Ovido - Quiz & Flashcards